Blog

28
Cze

Jak budować reputację firmy w trakcie procesu rekrutacji

Napisane przez | · · | Blog | Brak komentarzy do Jak budować reputację firmy w trakcie procesu rekrutacji

Dużo mówi się ostatnio o tym, żeby wizerunek pracodawcy budować w sposób spójny, przemyślany, wynikający z dobrze określonego EVP (Employee Value Proposition). Nie każdy jednak pamięta, że budowa tego wizerunku zaczyna się od kuchni… a dokładniej już od recepcji.    

Czytaj dalej
28
Kwi

Gdy standardowe metody rekrutacji to za mało

Napisane przez | · · | Blog | Brak komentarzy do Gdy standardowe metody rekrutacji to za mało

Warto szukać niestandardowych metod sprostania wyzwaniom rekrutacyjnym. A tandem rekrutacja plus dobry employer branding mogą zdziałać cuda. Co więcej skuteczna akcja marketingu rekrutacyjnego nie zawsze wymaga długich przygotowań i wielkich nakładów finansowych.

Czytaj dalej
18
Kwi

Debata redakcyjna: Okrągły Stół na Rzecz Rynku Rekrutacji

Napisane przez | · · · · | Aktualności | Brak komentarzy do Debata redakcyjna: Okrągły Stół na Rzecz Rynku Rekrutacji

Think tank HR Influencers zaprasza wszystkich do udziału w kontynuacji debaty nad jakością rynku rekrutacyjnego w Polsce, która odbędzie się 20 kwietnia w Business Link Zebra przy ulicy Mokotowskiej 1 w Warszawie. W grudniu 2016 odbyła się debata redakcyjna pod patronatem Business Insider Polska, podczas której rozmawialiśmy z przedstawicielami agencji Executive Search o jakości współpracy […]

Czytaj dalej
13
Kwi

HR Influencers White Paper – Debata Rynek Rekrutacji Biznesowej – współpraca HR, biznesu i agencji ES.

Napisane przez | · · · · | Aktualności | Brak komentarzy do HR Influencers White Paper – Debata Rynek Rekrutacji Biznesowej – współpraca HR, biznesu i agencji ES.

Ofiara, Wybawca lub Prześladowca w „trójkącie dramatycznym” Karpmana to role-pułapki, w które łatwo wpaść w trakcie prowadzenia procesów rekrutacyjnych i współpracy trzech zainteresowanych stron: kandydatów, agencji Executive Search i działów HR. Każdej z nich potrzeba dużej samoświadomości, asertywności oraz zdrowych intencji i dobrze sprecyzowanych celów, aby tworzyć konstruktywne relacje poza toksycznym trójkątem. Ważne jest, by […]

Czytaj dalej