Blog

10
Sie

9 największych dylematów w komunikowaniu zmian w organizacji

Napisane przez | · · | Blog | Brak komentarzy do 9 największych dylematów w komunikowaniu zmian w organizacji

Zmiany są obecne w każdej firmie. Tyle, że w jednej się udają, a w drugiej nie. Sposób przekazywania informacji buduje kulturę organizacyjną. Na pewno. Ale jak radzić sobie w czasie zmian z komunikowanymi treściami i narzędziami, aby nie zaprzepaścić szansy wzmocnienia organizacji i jej kultury?

Czytaj dalej
19
Cze

Jak informacja buduje firmę?

Napisane przez | · · | Blog | Brak komentarzy do Jak informacja buduje firmę?

Nie sposób przecenić dobrej komunikacji w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Rzetelna i jasna informacja dostarczona pracownikom na czas jest jedną z determinant kultury organizacyjnej i przewagi konkurencyjnej. Przesada? Nadinterpretacja? Na pewno nie!

Czytaj dalej
26
Lip

Od eksperta do lidera IT – zmiana kariery w IT

Napisane przez | · · · · | Blog | 1 komentarz do Od eksperta do lidera IT – zmiana kariery w IT

Uwielbiam pracować z ludźmi z branży IT. Szczególnie uważnie przyglądam się dojrzewaniu ekspertów do ról dojrzałych liderów. Ten aspekt zmiany w karierze IT często jest zaniedbywany, a organizacje nie poświęcają mu głębszej refleksji i wsparcia.  

Czytaj dalej