TrendBook HRI: Warunki konkurencyjności biznesu – co, jeśli nie technologia?

Posted by | · · · · | Aktualności | Brak komentarzy do TrendBook HRI: Warunki konkurencyjności biznesu – co, jeśli nie technologia?

TrendBook HRI to publikacja będąca efektem intensywnych prac zarządzających, liderów branży HR oraz menedżerów HR, które miały miejsce 15 czerwca 2018 r. podczas warsztatów odbywających się w czasie drugiej edycji spotkania organizowanego przez think tank HR Influencers – TrendCamp HRI.

 

TrendBook HRI: co w publikacji?

 

TrendBook HRI, który dostępny jest do pobrania na naszej stronie w zakładce „TrendBook”, składa się trzech działów, odpowiadających trzem priorytetom think tanku HR Influencers (Biznes, Ludzie Wartości), które jednocześnie stanowiły nazwy grup roboczych podczas warsztatów. Każda z grup, składających się z zarządzających oraz liderów branży HR, pracowała w ramach postawionych na wstępie tez:

  • Gwarantem maksymalnego wykorzystania potencjału technologicznego jest kultura organizacyjna silna zaufaniem (Grupa: Biznes);
  • Warunkiem budowania przewag biznesowych i największym wyzwaniem zarządzania są umysł i serce (emocje) lidera (Grupa: Ludzie);
  • Wartości, czyli charakterystyczny dla firmy, a odróżniający ją od konkurencji, zestaw norm, postaw i zachowań wspierających strategię biznesu, są dziś kluczowym elementem modelu biznesowego (Grupa Wartości).

 

W każdej z trzech sekcji publikacji znaleźć można kluczowe zagadnienia, istotną dla ich zrozumienia terminologię, aktualne trendy i wyzwania dotyczące każdego z prezentowanych obszarów czy case studies. Wszystkie prezentowane treści poszerzone są o komentarze ekspertów – wypowiedzi dyrektorów HR skupionych w think tanku HR Influencers oraz liderów biznesu obecnych podczas prac.

 

TrendBook HRI, czyli efekt synergii w praktyce

 

Unikatowość i wartość publikacji jest efektem tego, że prezentuje ona rzeczywiste know-how praktyków biznesu, liderów HR i dyrektorów generalnych, stanowiąc zbiór dobrych praktyk sprawdzonych we współczesnej rzeczywistości biznesowej.

 

Sprzyjała temu formuła prac warsztatowych, podczas których prezesi (Paweł Bandurski, CEO, Bank BPH, Piotr Ferdyn, założyciel WellCome Institute oraz Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu, Mars, Marcin Kuśmierz, CEO, home.pl i  Jarosław Szymkiewicz, Executive Manager Retail, RTV Euro AGD), liderzy HR skupieni w think tanku HR Influencers oraz eksperci z firmy Komunikacja Plus, mieli możliwość skonfrontowania swojej wiedzy i doświadczenia.

 

Zespół redakcyjny publikacji stanowili:
Magdalena Bobbe, Dyrektor HR, HR Influencers
Andrzej Borczyk, HR Director, Grupa Żywiec, HR Influencer
Natalia Dykiert, HR&Talent Manager, Currency One, HR Influencers
Renata Górska-Michalska, HR Manager Eastern Europe, Amway Business Centre Europe
Magdalena Kałużna-Litwin, Samodzielny Specjalista, Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Grupa Europa, HR Influencers
Magdalena Łońska, Head of Development Employer Branding, Komunikacja Plus
Joanna Malinowska-Parzydło, CVO, Personal Brand Institute
Michał Pawłowicz, Kierownik Projektów HR, Carlsberg Polska
Barbara Płaczek, CEE Market HR Head, American Express, HR Influencers
Małgorzata Prasał-Wroniewicz, EPIS Poland HRM, EPIS Finance Europe HRM ABB, HR Influencers
Aleksandra Smereka, HR Business Partner, WABCO Vehicle Control Systems
Katarzyna Szydłowska, Dyrektor Personalny, intive, HR Influencers
Anna Trochim, HR Business Partner Central Europe and Nordics, Danone, HR Influencers
Katarzyna Witkowska, Menedżer ds. szkoleń, Polfa Tarchomin, HR Influencers