Blog

12
Wrz

Turkus? Biznes jest daltonistą!

Napisane przez | · · | Blog | 1 komentarz do Turkus? Biznes jest daltonistą!

W książce „Jesteś Marką” napisałam, że jeden z bardzo znanych i wpływowych liderów, z którym pracowałam, zwykł był dzielić świat na „plankton” i „tych, którzy rządzą światem”. Pragnę dziś podzielić się z Wami pewnym biznesowym sekretem. Strategiczni menedżerowie w biznesie są daltonistami. Nie kupicie ich paletami, kolorami tęczy i obietnicami turkusowego czy fuksjowego świata. Choć […]

Czytaj dalej
18
Sie

Trendy i rewolucja technologiczna – 5 najważniejszych wyzwań HR

Napisane przez | · · | Blog | Brak komentarzy do Trendy i rewolucja technologiczna – 5 najważniejszych wyzwań HR

W świetle raportu firmy Deloitte „Trendy HR 2017. Zmiana zasad w erze cyfryzacji”, nowa era, często określona 4. rewolucją przemysłową, lub  terminem „wielka zmiana”, oznacza radykalne zmiany w biznesie, gospodarce i społeczeństwie. Technologie takie jak platformy mobilne, społecznościowe system współpracy, rozszerzona i sztuczna inteligencja, blockchain –zmieniają nasze życie i pracę. W tej wyjątkowej erze kadra […]

Czytaj dalej
10
Sie

9 największych dylematów w komunikowaniu zmian w organizacji

Napisane przez | · · | Blog | Brak komentarzy do 9 największych dylematów w komunikowaniu zmian w organizacji

Zmiany są obecne w każdej firmie. Tyle, że w jednej się udają, a w drugiej nie. Sposób przekazywania informacji buduje kulturę organizacyjną. Na pewno. Ale jak radzić sobie w czasie zmian z komunikowanymi treściami i narzędziami, aby nie zaprzepaścić szansy wzmocnienia organizacji i jej kultury?

Czytaj dalej
15
Lip

Blaski i cienie w roli HR BP

Napisane przez | · | Blog | Brak komentarzy do Blaski i cienie w roli HR BP

Truizmem powinno być stwierdzenie, że jednym z kluczowych zadań działów HR jest ścisła współpraca z zarządem i managerami jednostek biznesowych. Inicjowanie zmian, wspieranie merytoryczne, a przede wszystkim strategiczne to podstawowe wyzwania HR jako skutecznego partnera dla biznesu.  

Czytaj dalej
28
Cze

Jak budować reputację firmy w trakcie procesu rekrutacji

Napisane przez | · · | Blog | Brak komentarzy do Jak budować reputację firmy w trakcie procesu rekrutacji

Dużo mówi się ostatnio o tym, żeby wizerunek pracodawcy budować w sposób spójny, przemyślany, wynikający z dobrze określonego EVP (Employee Value Proposition). Nie każdy jednak pamięta, że budowa tego wizerunku zaczyna się od kuchni… a dokładniej już od recepcji.    

Czytaj dalej
19
Cze

Jak informacja buduje firmę?

Napisane przez | · · | Blog | Brak komentarzy do Jak informacja buduje firmę?

Nie sposób przecenić dobrej komunikacji w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Rzetelna i jasna informacja dostarczona pracownikom na czas jest jedną z determinant kultury organizacyjnej i przewagi konkurencyjnej. Przesada? Nadinterpretacja? Na pewno nie!

Czytaj dalej
05
Cze

Program mentoringowy HRI Mentors

Napisane przez | · · | Blog | Brak komentarzy do Program mentoringowy HRI Mentors

Jako że w czerwcu rusza rekrutacja do drugiej edycji programu mentoringowego HRI Mentors w ramach think tanku HR Influencers, a jesteśmy też świeżo po Kongresie Mentoringu, przyszedł czas na refleksję na temat tego, czym w ogóle jest mentoring. I oczywiście można by pokusić się o długie rozprawy naukowe w tym temacie i serię badań jednak […]

Czytaj dalej
18
Maj

Rola HR Business Partnera – potrzeba biznesowa czy trend rynkowy?

Napisane przez | · · | Blog | Brak komentarzy do Rola HR Business Partnera – potrzeba biznesowa czy trend rynkowy?

HR Biznes Partner – kim jest, czym się zajmuje, jakie ma kompetencje? I kluczowe pytanie – jak ta rola wyglądała w przeszłości?

Czytaj dalej
09
Maj

O snuciu employer brandingowej opowieści, czyli ile warta jest Twoja EBowa moneta?

Napisane przez | · · | Blog | 2 komentarze do O snuciu employer brandingowej opowieści, czyli ile warta jest Twoja EBowa moneta?

Dziś pytanie o dwie strony EBowej monety i tym samym o EBowe fundamenty – gdzie i kiedy zaczyna się employer branding? Jak z sukcesem komunikować markę pracodawcy i jaką miarą ten sukces mierzyć?

Czytaj dalej
28
Kwi

Gdy standardowe metody rekrutacji to za mało

Napisane przez | · · | Blog | Brak komentarzy do Gdy standardowe metody rekrutacji to za mało

Warto szukać niestandardowych metod sprostania wyzwaniom rekrutacyjnym. A tandem rekrutacja plus dobry employer branding mogą zdziałać cuda. Co więcej skuteczna akcja marketingu rekrutacyjnego nie zawsze wymaga długich przygotowań i wielkich nakładów finansowych.

Czytaj dalej