HR Influencers patronem merytorycznym programu „HR TALK – Sprzedaż to ludzie”

W programie „HR TALK – Sprzedaż to ludzie” swoją wiedzę i poglądy prezentują praktycy i czołowi eksperci zajmujący się na co dzień zarządzaniem zasobami ludzkimi i wsparciem w tym zakresie działów sprzedaży. Dyrektorzy HR renomowanych firm z różnych branż opowiadają o rekrutacji pracowników do działów sprzedaży, planowaniu ich rozwoju i kariery, programach szkoleniowych, budowaniu motywacji.

W programie gościli już szefowie HR i HR Business Partnerzy firm: Carlsberg Polska, Grupa Żywiec, Tchibo, Perfetti Van Melle, Grupa Colian, Mieszko, YES Biżuteria, Osram, prezes zarządu firmy Antal International.

 

Producentem programu jest Platforma e-learningowa dla działów sprzedaży DrSprzedaz.pl, udostępniająca użytkownikom produkowane przez siebie setki filmów szkoleniowych, audiobooków, artykułów i testów z zakresu sprzedaży. To również narzędzie umożliwiające firmom udostępnianie sprzedawcom własnych treści szkoleniowych wprost na ich telefony komórkowe. – Bardzo cieszymy się z podjęcia współpracy z HR Influencers. Jestem przekonany, że projekt ten pomoże w podkreśleniu ważnej roli działów HR w zakresie realizacji jednego z kluczowych elementów strategii każdej firmy – osiąganiu założonych celów sprzedażowych – mówi Robert Szewczyk, content director Platformy e-learningowej dla działów sprzedaży DrSprzedaz.pl.

 

Program można oglądać na: http://hayes.com.pl/blog/

Alicja Matyja-Norberciak

Autor: Alicja Matyja-Norberciak

0 komentarzy

Może Cię zainteresować

Odwiedź nas

Zaglądajcie na nasze kanały społecznościowe, gdzie znajdziecie
wszystkie najnowsze informacje o HRI i nasze publikacje.

Facebook

YouTube

LinkedIn

Share This