Poznaj innych autorów wpisówzobacz

Anna Olczyk-Waldowska

 

Stanowisko:

Senior HRBP, wcześniej Leader of HR Business Partners Team

 

Firma:

dotychczas PwC

 

Staż pracy w HR:

15 lat

 

Dlaczego wybrałaś HR?

Uwielbiam pracować z ludźmi, wspierać ich w realizacji marzeń i ich aspiracji, poznając jednocześnie głębię człowieczeństwa. Uwielbiam też pracę z biznesem – dzięki swojej wiedzy i ekspertyzie pomagać liderom organizacji rozwijać ich biznes i ich samych. HR daje mi możliwość łączenia potrzeb organizacji z potrzebami jednostek. Daje mi też poczucie realnego wpływu na moje otoczenie, bo dotykam tego, co najważniejsze w organizacji i najdelikatniejsze – człowieka. Osobiście uważam, że HR jak żadna inna funkcja wspierająca biznes, ma szanse robić realną różnice w organizacji i pomaga liderom w osiąganiu ich celów osobistych i biznesowych w czasie rzeczywistym.

 

Ulubione zagadnienie HR, „konik” HRowy:

HRBP, kultura organizacji, praca z zaangażowaniem, talent management, rozwój liderów

 

W jakich tematach czujesz się autorytetem?

Szeroko pojęty rozwój ludzi w organizacji, rozwój liderów i talentów, ale też HRBP, kultura organizacji, praca z zaangażowaniem, talent management

 

Motto zawodowe/życiowe:

Zasada #6 – nie traktuj siebie zbyt poważnie.

 

Jakie wartości prezentujesz, wyznajesz?

Rozwój, życzliwość, szacunek, odwaga, rodzina, poczucie sensu, niezależność

 

Co Cię w życiu kręci?

Podróże i nowe doświadczenia, kręci mnie rozwój osobisty oraz spotkania z dojrzałymi, autentycznymi i ciekawymi ludźmi z pasją