Dołącz do HR Influencers!
Jeżeli:
- masz co najmniej 10 lat doświadczenia w biznesie, w tym w HR,
- jesteś członkiem zarządu lub osobą raportującą (w momencie rekrutacji) do członka zarządu z poziomu N-1 lub N-2,
- jesteś osobą odpowiedzialną za cały obszar HR oraz jego budżet – w momencie rekrutacji jako pracownik etatowy, kontraktowy lub interim, a nie zewnętrzny doradca, dostawca czy ekspert,
- zarządzasz zespołem HR, formułujesz strategię personalną firmy,
- masz co najmniej 5 lat w HR,
- pracujesz na menedżerskim lub samodzielnym stanowisku w dziale HR albo pokrewnym (HRBP, Płace, Rekrutacja, Talenty, EB),
- jesteś osobą odpowiedzialną za przynajmniej jeden proces HR-owy w firmie jako pracownik etatowy, kontraktowy lub interim, a nie zewnętrzny doradca, dostawca czy ekspert,
- zrealizowałeś samodzielnie przynajmniej jeden projekt HR-owy,
to spełniasz wstępne warunki, tak jak inni członkowie kręgu
HR Influencers
HRI High Potentials
Daj się poznać i dowiedz się więcej:
Dołącz do HR Influencers!
Jeżeli:
HR Influencers
- masz co najmniej 10 lat doświadczenia w biznesie, w tym w HR,
- jesteś członkiem zarządu lub osobą raportującą (w momencie rekrutacji) do członka zarządu z poziomu N-1 lub N-2,
- jesteś osobą odpowiedzialną za cały obszar HR oraz jego budżet – w momencie rekrutacji jako pracownik etatowy, kontraktowy lub interim, a nie zewnętrzny doradca, dostawca czy ekspert,
- zarządzasz zespołem HR, formułujesz strategię personalną firmy,
HRI High Potentials
- masz co najmniej 5 lat w HR,
- pracujesz na menedżerskim lub samodzielnym stanowisku w dziale HR albo pokrewnym (HRBP, Płace, Rekrutacja, Talenty, EB),
- jesteś osobą odpowiedzialną za przynajmniej jeden proces HR-owy w firmie jako pracownik etatowy, kontraktowy lub interim, a nie zewnętrzny doradca, dostawca czy ekspert,
- zrealizowałeś samodzielnie przynajmniej jeden projekt HR-owy,
to spełniasz wstępne warunki, tak jak inni członkowie kręgu
Daj się poznać i dowiedz się więcej:
Dla kogo jest think tank HR Influencers?
3 STREFY BIZNESOWEGO WPŁYWU
HRI High Potentials (lider z wysokim potencjałem influencerskim – samodzielny menedżer)
- Potrzeba rozwijania własnego potencjału (High Potential) i zakresu wpływu
- Ciekawość wobec świata i innych
- Otwartość i szanowanie różnorodności
- Energia i pozytywna postawa
- Zaangażowanie i odpowiedzialność
- Potrzeba wymiany doświadczeń
Lider biznesu (zarządzający firmą, finansami, IT, marketingiem i sprzedażą)
- Przywiązanie do wartości
- Zarządzanie przez szacunek
- Budowanie zaufania
- Cechy HR Influencera
HRI Influencer (lider biznesu, odpowiedzialny za obszar HR)
- Wywieranie dobrego wpływu (Influence)
- Autentyczność i otwartość
- Inicjowanie zmian wokół siebie
- Odpowiedzialność za siebie
i innych - Potrzeba dzielenia się doświadczeniem
- Przywiązanie do wartości

Celebryta biznesowy (poza grupą docelową)
- Brak gotowości do dzielenia się wiedzą
- Wizerunek zamiast silnej marki
- “Granie” na własne cele i skupianie się na sobie
- Kreowanie okoliczności, aby zaistnieć w mediach
- Przekonanie “To mnie powinni płacić za obecność”
Dla kogo jest think tank HR Influencers?
3 STREFY BIZNESOWEGO WPŁYWU
HRI Influencer (lider biznesu, odpowiedzialny za obszar HR)
- Wywieranie dobrego wpływu (Influence)
- Autentyczność i otwartość
- Inicjowanie zmian wokół siebie
- Odpowiedzialność za siebie
i innych - Potrzeba dzielenia się doświadczeniem
- Przywiązanie do wartości
HRI High Potentials (lider z wysokim potencjałem influencerskim – samodzielny menedżer)
- Potrzeba rozwijania własnego potencjału (High Potential) i zakresu wpływu
- Ciekawość wobec świata i innych
- Otwartość i szanowanie różnorodności
- Energia i pozytywna postawa
- Zaangażowanie i odpowiedzialność
- Potrzeba wymiany doświadczeń
Lider biznesu (zarządzający firmą, finansami, IT, marketingiem i sprzedażą)
- Przywiązanie do wartości
- Zarządzanie przez szacunek
- Budowanie zaufania
- Cechy HR Influencera
Celebryta biznesowy (poza grupą docelową)
- Brak gotowości do dzielenia się wiedzą
- Wizerunek zamiast silnej marki
- “Granie” na własne cele i skupianie się na sobie
- Kreowanie okoliczności, aby zaistnieć w mediach
- Przekonanie “To mnie powinni płacić za obecność”
Newsletter hri