Dołącz do HR Influencers!

Jeżeli:

  • masz co najmniej 10 lat doświadczenia w biznesie, w tym w HR,
  • jesteś członkiem zarządu lub osobą raportującą (w momencie rekrutacji) do członka zarządu z poziomu N-1 lub N-2,
  • jesteś osobą odpowiedzialną za cały obszar HR oraz jego budżet – w momencie rekrutacji jako pracownik etatowy, kontraktowy lub interim, a nie zewnętrzny doradca, dostawca czy ekspert,
  • zarządzasz zespołem HR, formułujesz strategię personalną firmy,
  • masz co najmniej 5 lat w HR,
  • pracujesz na menedżerskim lub samodzielnym stanowisku w dziale HR albo pokrewnym (HRBP, Płace, Rekrutacja, Talenty, EB),
  • jesteś osobą odpowiedzialną za przynajmniej jeden proces HR-owy w firmie jako pracownik etatowy, kontraktowy lub interim, a nie zewnętrzny doradca, dostawca czy ekspert,
  • zrealizowałeś samodzielnie przynajmniej jeden projekt HR-owy,

to spełniasz wstępne warunki, tak jak inni członkowie kręgu

HR Influencers

HRI High Potentials

Daj się poznać i dowiedz się więcej:

8 + 4 =

Dołącz do HR Influencers!

Jeżeli:

HR Influencers

  • masz co najmniej 10 lat doświadczenia w biznesie, w tym w HR,
  • jesteś członkiem zarządu lub osobą raportującą (w momencie rekrutacji) do członka zarządu z poziomu N-1 lub N-2,
  • jesteś osobą odpowiedzialną za cały obszar HR oraz jego budżet – w momencie rekrutacji jako pracownik etatowy, kontraktowy lub interim, a nie zewnętrzny doradca, dostawca czy ekspert,
  • zarządzasz zespołem HR, formułujesz strategię personalną firmy,

HRI High Potentials

  • masz co najmniej 5 lat w HR,
  • pracujesz na menedżerskim lub samodzielnym stanowisku w dziale HR albo pokrewnym (HRBP, Płace, Rekrutacja, Talenty, EB),
  • jesteś osobą odpowiedzialną za przynajmniej jeden proces HR-owy w firmie jako pracownik etatowy, kontraktowy lub interim, a nie zewnętrzny doradca, dostawca czy ekspert,
  • zrealizowałeś samodzielnie przynajmniej jeden projekt HR-owy,

to spełniasz wstępne warunki, tak jak inni członkowie kręgu

Daj się poznać i dowiedz się więcej:

8 + 8 =

Dla kogo jest think tank HR Influencers?

3 STREFY BIZNESOWEGO WPŁYWU

HRI High Potentials (lider z wysokim potencjałem influencerskim – samodzielny menedżer)

  • Potrzeba rozwijania własnego potencjału (High Potential) i zakresu wpływu
  • Ciekawość wobec świata  i innych
  • Otwartość i szanowanie różnorodności
  • Energia i pozytywna postawa
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność
  • Potrzeba wymiany doświadczeń

Lider biznesu (zarządzający firmą, finansami, IT, marketingiem i sprzedażą)

  • Przywiązanie do wartości
  • Zarządzanie przez szacunek
  • Budowanie zaufania
  • Cechy HR Influencera

HRI Influencer (lider biznesu, odpowiedzialny za obszar HR)

  • Wywieranie dobrego wpływu (Influence)
  • Autentyczność i otwartość
  • Inicjowanie zmian wokół siebie
  • Odpowiedzialność za siebie
    i innych
  • Potrzeba dzielenia się doświadczeniem
  • Przywiązanie do wartości

Celebryta biznesowy (poza grupą docelową)

  • Brak gotowości do dzielenia się wiedzą
  • Wizerunek zamiast silnej marki
  • “Granie” na własne cele i skupianie się na sobie
  • Kreowanie okoliczności, aby zaistnieć w mediach
  • Przekonanie “To mnie powinni płacić za obecność”

Dla kogo jest think tank HR Influencers?

3 STREFY BIZNESOWEGO WPŁYWU

HRI Influencer (lider biznesu, odpowiedzialny za obszar HR)

  • Wywieranie dobrego wpływu (Influence)
  • Autentyczność i otwartość
  • Inicjowanie zmian wokół siebie
  • Odpowiedzialność za siebie
    i innych
  • Potrzeba dzielenia się doświadczeniem
  • Przywiązanie do wartości

HRI High Potentials (lider z wysokim potencjałem influencerskim – samodzielny menedżer)

  • Potrzeba rozwijania własnego potencjału (High Potential) i zakresu wpływu
  • Ciekawość wobec świata  i innych
  • Otwartość i szanowanie różnorodności
  • Energia i pozytywna postawa
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność
  • Potrzeba wymiany doświadczeń

Lider biznesu (zarządzający firmą, finansami, IT, marketingiem i sprzedażą)

  • Przywiązanie do wartości
  • Zarządzanie przez szacunek
  • Budowanie zaufania
  • Cechy HR Influencera

Celebryta biznesowy (poza grupą docelową)

  • Brak gotowości do dzielenia się wiedzą
  • Wizerunek zamiast silnej marki
  • “Granie” na własne cele i skupianie się na sobie
  • Kreowanie okoliczności, aby zaistnieć w mediach
  • Przekonanie “To mnie powinni płacić za obecność”

Newsletter hri

Bądź na bieżąco!  Zapisz się do Newslettera HRI!