Blog HRI

Jak przenieść CSR na wyższy poziom?

Jak przenieść CSR na wyższy poziom?

Niemalże wszystkie firmy obecnie podejmują modne działania CSR. Tylko co leży u ich podstaw? Jak sprawić by działania CSR miały realny wpływ i sens? Jak komunikować odpowiedzialność biznesu jako ROI z inwestycji w promowane wartości zamiast płatnych działań...

czytaj dalej
Czy i jak badać zaufanie?

Czy i jak badać zaufanie?

#ZaufaniewBiznesie i #AngażującyLider są głównymi zagadnieniami w tegorocznym #TrendBookHRI, który jest wynikiem współpracy praktyków biznesu i w którym piszemy o wartościach, ludziach i biznesie jako naczyniach powiązanych. Angażujący lider wie, jak ważne jest...

czytaj dalej
Zaufanie – waluta przyszłości

Zaufanie – waluta przyszłości

Rośnie rola zaufania, dotyczy to każdego z nas w życiu prywatnym i zawodowym, dotyczy to naszych organizacji. Zaufanie uważam za „walutę przyszłości”, miarę reputacji i czynnik konkurencyjności na rynku. Dziś ufamy rekomendacji i innym ludziom bardziej niż instytucjom...

czytaj dalej
Trzy oblicza zaangażowania pracowników

Trzy oblicza zaangażowania pracowników

Zaangażowanie nie ma jednego wymiaru, nie jest nawet kontinuum. W kontekście organizacji możemy wymienić przynajmniej trzy rodzaje zaangażowania. Możemy spojrzeć też na zaangażowanie w trzech różnych perspektywach: naukowym, biznesowym i łączącym zarówno realia...

czytaj dalej
O rzeczach ważnych i ważniejszych w świecie IT,

O rzeczach ważnych i ważniejszych w świecie IT,

czyli o tym, jak sprostać oczekiwaniom pracowników IT jednocześnie nie zapominając o najważniejszych aspektach przywództwa i wartościach firmowych. Zapotrzebowanie na specjalistów IT jest ogromne i stale rośnie. Jest to sektor, w którym od lat panuje tzw. rynek...

czytaj dalej

Newsletter hri

Bądź na bieżąco! Zapisz się do Newslettera HRI!