joanna-malinowska-parzydlo_1k-min


Poznaj innych autorów wpisówzobacz

Joanna Malinowska-Parzydło

Stanowisko:
Chief Visionary Officer

 

Firma:
Personal Brand Institute Sp. z o.o.

 

Staż pracy w HR:
Od roku 2000

 

Powód, dla którego pracujesz w HR:
Ludzie, zarządzanie, wartości, przywództwo, nadawanie sensu pracy.

 

Twoje zawodowe motto:
Profesjonalnie i przyzwoicie. Wystarczy.

 

Zainteresowania zawodowe:
Zintegrowana komunikacja, reputacja i marka osobista, budowanie autorytetu w relacjach międzyludzkich, zarządzanie przez wartości, mentoring.

 

Kluczowa, ekspercka kompetencja:
Komunikacja, zarządzanie przez wartości, mentoring.

 

Pasja pozazawodowe:
Ludzie, publicystyka, sporty (łyżwiarstwo, narciarstwo, rower, taniec, rolki), śpiew, podróże, rodzina.

 

Najważniejsza lekcja zawodowa:
Ufaj swojej intuicji, bo tak gada do Ciebie życiowe doświadczenie.

 

Największe sukcesy zawodowe:
Zbudowanie działów i strategii HR w Wydawnictwie Presspublica oraz w Grupie TVN. Otrzymanie zaproszenia do grona 50 najlepszych dyrektorów HR przy Komisji Europejskiej. Zostawienie TVN S.A., żeby z sukcesem rozwijać własny biznes. Założenie Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu. Pozycja prekursorki tematyki zarządzania kapitałem reputacji w Polsce. Zbudowanie Personal Brand Institute.
Rozwinięcie opiniotwórczego blogu „Jesteś Marką”. Wydanie książki „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”, która od dnia publikacji nie schodzi z listy bestsellerów Wydawcy.

 

Wartość, do której jesteś najbardziej przywiązany:
Wolność.

 

Organizacje i idee, które wspierasz (jako wolontariusz):
Polskie Stowarzyszenie Mentoringu, Akademickie Centrum Mentoringu, Fundacja Vital Voices Chapter Poland, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Blog Forum Gdańsk.


Wpisy