W trakcie trzeciego spotkania kwartalnego HR Influencers, członkowie think tanku wraz z gośćmi i partnerami przyjrzeli się bliżej profilowi HR-owca. Skąd przyszliśmy, gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy? – w oczach nas samych oraz biznesu. Między innymi na te pytania, w kontekście strategicznej współpracy z biznesem, szukaliśmy odpowiedzi.
Gośćmi specjalnymi spotkania byli: Radosław Iwańczuk, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Grupie Pracuj oraz Łukasz Grass, Redaktor Naczelny Business Insider Polska. Partnerem HRI Quarterly Meeting, który wsparł tworzenie 3. White Paper swoimi badaniami i spostrzeżeniami był Pracuj.pl.
Uczestnicy 3rd HRI Quarterly Meeting. Od lewej: Marek Parzydło, Elżbieta Rosiak, Joanna Malinowska-Parzydło, Paulina Szczepaniak, Maja Chabińska-Rossakowska, Andrzej Borczyk, Joanna Bilecka, Mariola Raudo, Krzysztof Potyrała, Agnieszka Kurek, Magdalena Bargieł, Monika Pakulska, Radosław Iwańczuk.
Podczas spotkania rozmawialiśmy o tym, co sprawia, że w naturalny sposób stajemy się sparring partnerem dla biznesu, niezbędnym do realizacji celów organizacji. Na ile świadomie definiujemy siebie samych w roli „twardego” lub „miękkiego” specjalisty, który dla pionów biznesowych jest obietnicą straconego czasu, dziesiątków formularzy i braku rozmowy o twardych wskaźnikach oraz efektach działań, których biznes może się spodziewać w konkretnej perspektywie czasowej.
Zapraszamy do lektury całości materiału!
Trzeci HR Influencers White Paper poświęcony jest zatem spojrzeniu na nas samych, okiem zarówno samego HR-u, jak i zarządzających biznesem. Zabieramy Czytelników w krótką podróż, zaczynając od tego, jak wygląda sytuacja obecna, z perspektywą kilku lat wstecz, a kończąc na wnioskach, potrzebach i wizji profesjonalisty, którego potrzebują rynek i biznes. Pokażemy również, czego biznes potrzebuje od HR, jak na nas patrzy i co widzi.
Podsumowanie pracy w grupach.
Galeria z wydarzenia dostępna jest na profilu HR Influencers na portalu Facebook: LINK.
0 komentarzy