Debata HR Influencers & Executive Search – Grudzień 2016

Debata Exec Search & HRI

WSPÓŁPRACA LIDERÓW HR I AGENCJI EXECUTIVE SEARCH – OD PATOLOGII DO DOBRYCH PRAKTYK

Pod takim tytułem 5 grudnia 2016 r. odbyła się debata redakcyjna – okrągły stół HR Influencers oraz przedstawicieli agencji Executive Search. Zaproszeni goście spotkali się na kilka godzin, aby dyskutować o etyce, profesjonalizmie we wzajemnych relacjach oraz współpracy, oczekiwaniach obu stron. Spotkanie odbyło się pod Patronatem Business Insider Polska w Studio Bank w Warszawie. Debatę poprowadzili wspólnie Łukasz Grass, Redaktor Naczelny Business Insider Polska oraz Joanna Malinowska-Parzydło, pomysłodawczyni i współzałożycielka think tanku HR Influencers.
 
Wśród debatujących przy stole znaleźli się przedstawiciele think tanku HR Influencers:

  • Magdalena Bargieł,
  • Anna Jarzębska, Sanofi,
  • Mariola Raudo, Nestlé,
  • Andrzej Borczyk, Grupa Żywiec.

Grono Executive Search reprezentowali:

  • Dariusz Użycki, Pedersen & Partners,
  • Dorota Serwińska, RSC Rudzińska Serwińska,
  • Małgorzata Cyganowska, Kienbaum,
  • Dorota Czarnota, Russell Reynolds,
  • Paweł Wierzbicki, Michael Page,
  • Sylwia Kujawska-Frydrych, Amberstone Associates.

Debata Exec Search & HRI2
Do ożywionej dyskusji włączali się także pozostali zaproszeni goście – przedstawiciele think tanku, działów personalnych oraz agencji executive search. Spotkanie było pierwszym takim wydarzeniem, gdzie grupy te mogły otwarcie, na forum, zwerbalizować swoje oczekiwania, pokazać tę jaśniejszą i ciemniejszą stronę wzajemnej współpracy i zastanowić się, jakie działania podjąć w celu poprawy jakości i poziomu panujących praktyk oraz relacji.
 
Think tank po podsumowaniu całości opublikuje wyniki dyskusji wraz z rekomendacjami dla branży, a tymczasem przedstawiamy kilka głównych punktów, które wybrzmiały podczas debaty i które będziemy chcieli później rozwinąć:

  • Rekruter, pośrednik czy doradca? Rynek rekrutacji i jego oferta wartości dla kandydatów i pracodawców.
  • Customer i Employee Experience – wspólne wyzwania na rynku rekrutacji i w biznesie.
  • Rekrutacja – rozwiązanie problemu i odpowiedź na potrzeby klienta biznesowego – nie HR-owy projekt.
  • Rekruter jako Ambasador marki pracodawcy i marki rekrutującego lidera.
  • „Czworokąt profesjonalny” vs „trójkąt dramatyczny”. Skuteczna komunikacja w rekrutacji pomiędzy 4 ważnymi partnerami: agencją- HR – kandydatem – biznesem.
  • Budowanie autorytetu i współpracy w oparciu o dobrze komunikowane potrzeby.

Wszystkim gościom dziękujemy za przybycie i mamy nadzieję, że to tylko pierwsze z serii spotkań poruszające ten ważny dla branży temat. Więcej treści wkrótce, a tymczasem zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z wydarzenia: link.
 
 

Alicja Matyja-Norberciak

Autor: Alicja Matyja-Norberciak

0 komentarzy

Może Cię zainteresować

Program High Potential, czyli jak odkryć talent i go rozwinąć. 

Program High Potential, czyli jak odkryć talent i go rozwinąć. 

Wyobraźcie sobie sytuację, w której w najbardziej gorącym biznesowo okresie firma traci trzech kluczowych ekspertów. Głównego kontrolera finansowego, który odpowiadał za budżet firmy, regionalnego kierownika sprzedaży - z najlepszymi wynikami sprzedaży w Polsce, który...

Odwiedź nas

Zaglądajcie na nasze kanały społecznościowe, gdzie znajdziecie
wszystkie najnowsze informacje o HRI i nasze publikacje.

Facebook

YouTube

LinkedIn

Share This