WSPÓŁPRACA LIDERÓW HR I AGENCJI EXECUTIVE SEARCH – OD PATOLOGII DO DOBRYCH PRAKTYK
Pod takim tytułem 5 grudnia 2016 r. odbyła się debata redakcyjna – okrągły stół HR Influencers oraz przedstawicieli agencji Executive Search. Zaproszeni goście spotkali się na kilka godzin, aby dyskutować o etyce, profesjonalizmie we wzajemnych relacjach oraz współpracy, oczekiwaniach obu stron. Spotkanie odbyło się pod Patronatem Business Insider Polska w Studio Bank w Warszawie. Debatę poprowadzili wspólnie Łukasz Grass, Redaktor Naczelny Business Insider Polska oraz Joanna Malinowska-Parzydło, pomysłodawczyni i współzałożycielka think tanku HR Influencers.
Wśród debatujących przy stole znaleźli się przedstawiciele think tanku HR Influencers:
- Magdalena Bargieł,
- Anna Jarzębska, Sanofi,
- Mariola Raudo, Nestlé,
- Andrzej Borczyk, Grupa Żywiec.
Grono Executive Search reprezentowali:
- Dariusz Użycki, Pedersen & Partners,
- Dorota Serwińska, RSC Rudzińska Serwińska,
- Małgorzata Cyganowska, Kienbaum,
- Dorota Czarnota, Russell Reynolds,
- Paweł Wierzbicki, Michael Page,
- Sylwia Kujawska-Frydrych, Amberstone Associates.
Do ożywionej dyskusji włączali się także pozostali zaproszeni goście – przedstawiciele think tanku, działów personalnych oraz agencji executive search. Spotkanie było pierwszym takim wydarzeniem, gdzie grupy te mogły otwarcie, na forum, zwerbalizować swoje oczekiwania, pokazać tę jaśniejszą i ciemniejszą stronę wzajemnej współpracy i zastanowić się, jakie działania podjąć w celu poprawy jakości i poziomu panujących praktyk oraz relacji.
Think tank po podsumowaniu całości opublikuje wyniki dyskusji wraz z rekomendacjami dla branży, a tymczasem przedstawiamy kilka głównych punktów, które wybrzmiały podczas debaty i które będziemy chcieli później rozwinąć:
- Rekruter, pośrednik czy doradca? Rynek rekrutacji i jego oferta wartości dla kandydatów i pracodawców.
- Customer i Employee Experience – wspólne wyzwania na rynku rekrutacji i w biznesie.
- Rekrutacja – rozwiązanie problemu i odpowiedź na potrzeby klienta biznesowego – nie HR-owy projekt.
- Rekruter jako Ambasador marki pracodawcy i marki rekrutującego lidera.
- „Czworokąt profesjonalny” vs „trójkąt dramatyczny”. Skuteczna komunikacja w rekrutacji pomiędzy 4 ważnymi partnerami: agencją- HR – kandydatem – biznesem.
- Budowanie autorytetu i współpracy w oparciu o dobrze komunikowane potrzeby.
Wszystkim gościom dziękujemy za przybycie i mamy nadzieję, że to tylko pierwsze z serii spotkań poruszające ten ważny dla branży temat. Więcej treści wkrótce, a tymczasem zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z wydarzenia: link.
0 komentarzy