Profil poszukiwany
Nie, nie. Nie budujemy kolejnego stowarzyszenia, klubu adoracji HR czy HR-owego portalu.
Zapraszamy osoby o poniższym profilu do zaangażowania się w budowanie ciekawej społeczności influencerów w HR, platformy współdziałania ludzi podzielających wspólną misję i wartości związane z ważnym zawodem, strategicznym, a równocześnie będącym służbą na rzecz ludzi. Osoby, które stawiają sobie ambitny cel nadawania sensu pracy i budowania kultur biznesowych, w których ludzie nie tylko osiągają cele finansowe, ale także rozwijają się i komunikują wzajemnie szacunek. W których liczy się styl zarządzania, a nie tylko arkusz excel. Szukamy rekomendowanych i cenionych liderów HR, którzy wśród licznych zadań zawodowych znajdują czas na pracę na rzecz innych, branży, rynku pracy. Takich zaprosimy do think tanku HR Influencers.
Nie będzie to klub biznesowy, w którym można sobie kupić członkostwo. Nie można się do niego zgłosić samemu. Można tu trafić wyłącznie dzięki rekomendacji kogoś, kto docenia Twoje osiągnięcia, dobrą robotę, styl, wartości, poświęcenie i poświadcza, że spełniasz oczekiwane kryteria. Zgłaszać może własny prezes, dział, związki zawodowe, pracownicy, organizacje z otoczenia biznesowego, klienci. Ale nie sam zainteresowany. Kryteria są ambitne, ale wspólnie z Założycielami jesteśmy przekonani, że jest w Polsce wielu HRowców, którzy je spełniają.
Strategiczna rola w organizacji | 1. Pełni kluczową rolę w HR, zarządzając strategicznie w organizacji biznesowej. |
Wpływ na rozwój organizacji, otoczenia biznesowego i społecznego | 2. Inicjuje i wprowadza zmiany oraz rozwiązania poprawiające jakość życia, pracy i funkcjonowania w firmie. 3. Aktywnie, z pasją i zaangażowaniem kształtuje rzeczywistość w swoim otoczeniu poprzez konkretne projekty i inicjatywy. 4. Podejmuje działania na rzecz rozwoju własnego i organizacji. 5. Oferuje realne wsparcie rozwojowe będąc mentorem lub promotorem innego lidera/ liderki, osoby utalentowanej, uczestnika programu Hi-Po, Hi-Pro |
Wpływ na rozwój HR | 6. Dzieli się dobrymi praktykami w firmie oraz na poziomie ponad organizacyjnym, będąc aktywnym uczestnikiem zawodowych networków lub organizacji branżowych. 7. Buduje markę zespołu HR dzięki profesjonalnej komunikacji, kompetencjom i wartościom widocznym w działaniu. |
Budowanie osobistej reputacji i marki pracodawcy wokół zaufania i wartości | 8. Świadom swoich wartości, promuje je w praktyce poprzez zachowania i jakość relacji. 9. Skutecznie buduje swój kapitał reputacji oraz osobisty autorytet, nie tylko w oparciu o władzę formalną, ale także dzięki komunikowaniu szacunku innym ludziom. 10. Wspiera, poprzez konkretne działania, swojego pracodawcę w budowaniu reputacji i zaufania wewnątrz organizacji, w relacjach międzyludzkich oraz w otoczeniu społecznym. |
50 cennych liderów HR w Polsce
Cennych nie benefitami przypisanymi do wynagrodzenia. Cennych reputacją w branży, a nade wszystko opinią przyzwoitego i mądrego profesjonalisty wyrażaną przez własny zarządu, menedżerów i pracowników. Cennych dzięki liczbie wprowadzonych dobrych zmian, nawet jeśli otoczenie uważało , że żadne zmiany nie mają szans powodzenia. Dzisiejszy świat biznesu, kultury, polityki, organizacji pozarządowych potrzebuje Influencerów, którzy powinni wypełnić lukę po brakujących powszechnie autorytetach.
Takich będzie nas docelowo pięćdziesięciu. Tworzymy elitarną platformę współpracy 50 najbardziej wpływowych liderów HR w Polsce. Chcemy stworzyć profesjonalną, nie pompatyczną, nie „polityczną” i nie hermetyczną przestrzeń wymiany idei i rozwiązań pomiędzy strategami HR, liderami biznesu oraz instytucjami rządowymi i społecznymi odpowiedzialnymi za zarządzanie rynkiem pracy.
Naszą ambicją jest stworzyć opiniotwórcze grono wartościowych i mądrych praktyków biznesu, cieszące się wysoką reputacją w branży i biznesie.
Udział w think tank wymaga zaangażowania czasu, dzielenia się wiedzą i ciekawymi treściami, inicjowania tematów i projektowania rozwiązań. Naszym celem jest budowanie dobrych praktyk dla branży, mapowanie trendów wpływających na biznes w najbliższych latach, rozwijania kompetencji, które uznamy za kluczowe dla strategicznego HR za kilka lat i dzielenie się atrakcyjnymi treściami na eksperckim blogu.
Od członków społeczności wymagamy promowania wartości wybranych przez Założycieli HRI. Do grona Założycieli zaproszeni zostali wiarygodni liderzy HR, osoby rozumiejące potrzebę budowania kultury biznesu opartej na wartościach, aktywnie wdrażające ważne zmiany w swoim otoczeniu, skuteczni w biznesie i aktywnie pracujący na rzecz jakości polskiej branży HR: Małgorzata Bartler (Alior Bank), Joanna Bilecka (dawniej Credit Agricole Bank Polska S.A.), Magdalena Chabińska- Rossakowska (DHL), Andrzej Borczyk (Microsoft), Grzegorz Skibiński (Citi), Mariola Raudo (Nestle) oraz Elżbieta Rosiak (Pekao).
Zrób coś dobrego – zarekomenduj Influencera!
Rozejrzyj się w swoim otoczeniu w poszukiwaniu HR Influencera. To może być osoba, która nie jest znana, ale w swojej firmie i otoczeniu biznesowym świeci jak prawdziwy brylant. Może to Twój HRowiec, kolega z branży, klient. Prześlij swoje rekomendacje wskazując jej imię, nazwisko, stanowisko, nazwę firmy i adres mailowy. Po sprawdzeniu rekomendacji, skontaktujemy się z zainteresowanym informując, że Tobie zawdzięcza zaproszenie do HR Influencers.
Rekomendacje dla HR Influencerów prosimy kierować mailem na adres: kontakt@hrinfluencers.pl
Jeśli zaś sam uważasz, że jesteś HR Influencerem i chciałbyś do nas dołączyć… Cóż, prawdziwy Influencer znajdzie sposób : )
0 komentarzy