27 stycznia 2017 r. na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego odbędzie się konferencja naukowa pt. „Konsumenci i przedsiębiorcy młodego pokolenia”. Przedmiotem konferencji będzie charakterystyka postaw konsumenckich i przedsiębiorczych młodego pokolenia. Podczas wydarzenia Dr Paweł Wójcik z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego i partner zarządzający w Futura Media przedstawi prezentację na temat potrzeb i motywacji konsumenta Millennialsa. Think tank HR Influencers objął patronat nad wydarzeniem.
Prof. ALK dr hab. Izabela Koładkiewicz z Akademii Leona Koźmińskiego na podstawie badań Amway Global Entrepreneurship Report odniesie się do przedsiębiorczości młodego pokolenia.
Dr Anna Pawłowska, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego zaprezentuje Przedsiębiorczość Millennialsów – wybór czy konieczność.
Temat pokolenia Y jest obecnie bardzo aktualny. Millennialsi posiadają największy potencjał ducha przedsiębiorczości, bo aż 57 proc. wyobraża sobie start w biznesie zgodnie z danymi z Raportu AGER 2016.
Serdecznie zapraszamy na konferencję i do dyskusji!
Data: 27 stycznia 2017
Miejsce: Wydział Zarządzania UW, Aula C w godzinach 12:00-14:00
Światełko prowadzące do celu. Historia o tym, jak firmowa Liga Talentów spopularyzowała mentoring i wsparła pracowników w zdobywaniu wiedzy.
"Od Mistrza Wiedzy do Mędrca Rozwoju” to hasło towarzyszyło nam od początku popularyzacji w Benefit Systems procesu mentoringu w ramach II edycji Ligi Talentów - programu rozwojowego dla osób o ponadprzeciętnym potencjale. Ile osób tyle chyba jest definicji...
0 komentarzy