Projekt HRI nie powstałby gdyby nie osobiste zaangażowanie Założycieli i praca rozpoczęta wiele miesięcy przed oficjalną prezentacją. Podziękowania należą się również Partnerom, Pracuj.pl i House of Skills, współpracującym z HRI ekspertom emplo i eRecruiter oraz patronom medialnym.
Partnerami think tanku HR Influencers są:
Pracuj.pl – wiodący polski serwis rekrutacyjny skierowany do specjalistów i menedżerów. Specjalizuje się w rekrutacji przez Internet oraz w kształtowaniu wizerunku pracodawców, wspierając firmy w pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy. Pracuj.pl jest także członkiem-założycielem największego na świecie sojuszu niezależnych serwisów rekrutacyjnych The Network, zrzeszającego serwisy działające w ponad 120 krajach świata. Właścicielem portalu Pracuj.pl jest Grupa Pracuj S.A.
House of Skills – wiodąca marka na polskim rynku usług doradczo-szkoleniowych. Celem jej działalności jest dostarczanie skutecznej odpowiedzi na kluczowe wyzwania menedżerskie oraz proponowanie rozwiązań na poziomie strategicznym. Zatrudnia blisko 50 konsultantów, trenerów i ekspertów oraz współpracuje z ponad 200 specjalistami z Polski i zagranicy. House of Skills zajmuje czołowe miejsca w rankingach branżowych (m.in. Book of Lists, Home&Market). Więcej informacji na ww.houseofskills.pl.
Społeczność HR Influencers korzysta również, ze wsparcia technologicznego dostarczonego przez eRecruiter oraz emplo.
Patronat medialny nad inicjatywą objęły: portale HR Polska, HR News, osobyzasoby.pl, a także Magazyn Rekruter, Personel Plus, Magazyn Benefit oraz BusinessWoman&Life.
0 komentarzy