Słowo o Partnerach

Projekt HRI nie powstałby gdyby nie osobiste zaangażowanie Założycieli i praca rozpoczęta wiele miesięcy przed oficjalną prezentacją. Podziękowania należą się również Partnerom, Pracuj.pl i House of Skills, współpracującym z HRI ekspertom emplo i eRecruiter oraz patronom medialnym.

Partnerami think tanku HR Influencers są:

 

Pracuj.pl – wiodący polski serwis rekrutacyjny skierowany do specjalistów i menedżerów. Specjalizuje się w rekrutacji przez Internet oraz w kształtowaniu wizerunku pracodawców, wspierając firmy w pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy. Pracuj.pl jest także członkiem-założycielem największego na świecie sojuszu niezależnych serwisów rekrutacyjnych The Network, zrzeszającego serwisy działające w ponad 120 krajach świata. Właścicielem portalu Pracuj.pl jest Grupa Pracuj S.A.

 

House of Skills – wiodąca marka na polskim rynku usług doradczo-szkoleniowych. Celem jej działalności jest dostarczanie skutecznej odpowiedzi na kluczowe wyzwania menedżerskie oraz proponowanie rozwiązań na poziomie strategicznym. Zatrudnia blisko 50 konsultantów, trenerów i ekspertów oraz współpracuje z ponad 200 specjalistami z Polski i zagranicy. House of Skills zajmuje czołowe miejsca w rankingach branżowych (m.in. Book of Lists, Home&Market). Więcej informacji na ww.houseofskills.pl.

 

Społeczność HR Influencers korzysta również, ze wsparcia technologicznego dostarczonego przez eRecruiter oraz emplo.

 

Patronat medialny nad inicjatywą objęły: portale HR Polska, HR News, osobyzasoby.pl, a także Magazyn Rekruter, Personel Plus, Magazyn Benefit oraz BusinessWoman&Life.

 

 

partnerzy

1_2_house_of_skills

współpraca

2_1_emplo2_2_recruiter

patronat mediowy

3_1_hrpolska3_2_benefit3_3_personel_plus3_4_hr_news3_5_osoby_zasoby3_6_buisness_woman

Grzegorz Radomski
Autor: Grzegorz Radomski

0 komentarzy

Może Cię zainteresować

Program High Potential, czyli jak odkryć talent i go rozwinąć. 

Program High Potential, czyli jak odkryć talent i go rozwinąć. 

Wyobraźcie sobie sytuację, w której w najbardziej gorącym biznesowo okresie firma traci trzech kluczowych ekspertów. Głównego kontrolera finansowego, który odpowiadał za budżet firmy, regionalnego kierownika sprzedaży - z najlepszymi wynikami sprzedaży w Polsce, który...

Odwiedź nas

Zaglądajcie na nasze kanały społecznościowe, gdzie znajdziecie
wszystkie najnowsze informacje o HRI i nasze publikacje.

Facebook

YouTube

LinkedIn

Share This