Sprzedaż i HR. Od silosów do synergii. HRI Quarterly Meeting

Przedstawiamy drugi HRI White Paper. Dokument wypracowany przez HR Influencers podczas kwartalnego spotkania strategicznego. Tym razem do dyskusji Influencerzy zaprosili przedstawicieli obszaru Sprzedaży, by wspólnie zastanowić się nad kluczowymi wyzwaniami we współpracy HR-u i Sprzedaży oraz w rozwoju sprzedawców. Dokąd powinniśmy dążyć? Jakie są trendy?

 

W czerwcu 2016, do rozmów o współpracy i wspieraniu Sprzedaży ze strategicznym podejściem, HR Influencers zaprosili przedstawicieli Polish National Sales Awards (PNSA). Gośćmi specjalnymi byli: Sebastian Szymanek, Dyrektor Generalny i członek zarządu Polpharma, wywodzący się ze sprzedaży, laureat Polish National Sales Award, Dr Chahid Fourali, wykładowca Metropolitan University w Londynie, twórca standardów sprzedaży i marketingu dla Wielkiej Brytanii oraz Elżbieta Pełka, Prezes PNSA.
 
2nd-hri-qm-grupowe-minUczestnicy sobotniej debaty. Od lewej: Andrzej Borczyk, Elżbieta Rosiak, Dr Chahid Fourali, Wiesława Czarnecka‑Stańczak, Elżbieta Pełka, Joanna Malinowska‑Parzydło, Krystyna Matysiak, Agnieszka Józwik, Paulina Szczepaniak, Grzegorz Sikorski.
 
 
Efektem spotkania jest opublikowany drugi HR Influencers White Paper:

Sprzedaż i HR – marki z potencjałem, sojusznicy w skutecznym i etycznym biznesie


hri_zobacz6-1
Co w nim znajdziemy? Przede wszystkim strategiczne podejście do współpracy na linii Sprzedaż – HR, porady jak efektywnie komunikować się ze Sprzedażą i jakie są oczekiwania Sprzedaży wobec HR jako strategicznego partnera. Co jeszcze?

  • Przeczytamy o transformacji roli sprzedawcy.
  • Jak budować silne marki HR i Sprzedaży wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
  • Jakie są trendy w zarządzaniu sprzedażą?
  • Jakie są wyzwania menedżerów sprzedaży, w których HR może być wsparciem?
  • Jakie są trendy w zarządzaniu sprzedażą?
  • Jak Sprzedaż postrzega HR i co zrobić, by zbudować zaufanie?

 
W HR Influencers White Paper 2/06/2016 przeczytamy także o TOP12 oczekiwań szefa Sprzedaży wobec HR, m.in.:

  • Nie proponuj rozwiązań, których w praktyce nie wykorzystamy do rozwoju biznesu: omów, jak to wykorzystamy.
  • Zapewnij nam efektywne systemy oceny działania i potencjału pracowników sprzedaży (performance vs potential).
  • Pomóż nam reagować elastycznie na oczekiwania rynku (klientów i trendów w sprzedaży) oraz na zmiany w strategii sprzedaży w obszarze rozwijania niezbędnych kompetencji (programy szkoleniowe i adekwatne działania rozwojowe).

 
Zapraszamy do lektury oraz do dzielenia się spostrzeżeniami i komentarzami.
 
hri_zobacz6-1
 
 


 
 
2nd-hri-qm-dyskusja-minPiątkowa debata z Gościem specjalnym, Sebastianem Szymankiem, General Manager w Polpharma oraz Dorotą Piskorską, Corporate Development and HR Director w Polpharma.
 
 
2nd-hri-qm-nowi-czlonkowie-minOficjalne przyjęcie Wiesławy Czarneckiej-Stańczak, Dyrektor ds. Zarządzania Personelem w Siemens, do grona HRI. Podpisanie deklaracji.
 
 
2nd-hri-qm-sobotnia-debata-minSobotnia debata.
 

Alicja Matyja-Norberciak

Autor: Alicja Matyja-Norberciak

0 komentarzy

Może Cię zainteresować

Program High Potential, czyli jak odkryć talent i go rozwinąć. 

Program High Potential, czyli jak odkryć talent i go rozwinąć. 

Wyobraźcie sobie sytuację, w której w najbardziej gorącym biznesowo okresie firma traci trzech kluczowych ekspertów. Głównego kontrolera finansowego, który odpowiadał za budżet firmy, regionalnego kierownika sprzedaży - z najlepszymi wynikami sprzedaży w Polsce, który...

Odwiedź nas

Zaglądajcie na nasze kanały społecznościowe, gdzie znajdziecie
wszystkie najnowsze informacje o HRI i nasze publikacje.

Facebook

YouTube

LinkedIn

Share This