HRI 4. QM White Paper.
Rola i miejsce Lidera HR w procesie decyzji strategicznych zarządu.
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie o sukcesie firmy nie decydują już tylko znane marki, innowacyjne rozwiązania i dobrze dobrana strategia. Ostateczne rezultaty uzyskuje się przede wszystkim dzięki odpowiednio zbudowanemu, kompetentnemu i zaangażowanemu zespołowi, w którym jasno zdefiniowane są role i procesy.
Spadki efektywności i zaangażowania, rosnąca liczba dni na zwolnieniach, niechęć do pracy i finalnie wysoka rotacja – to potencjalne skutki zarządzania przez cele z pominięciem kluczowego elementu biznesowej układanki – pracownika, który ma dostarczać wartość firmie i klientom. Dlatego też ten HRI White Paper poświęciliśmy strategicznemu zadaniu działów HR – prowadzenia dyskusji z zarządem, aktywnemu uczestniczeniu w podejmowaniu i komunikowaniu strategicznych decyzji oraz wprowadzaniu do planów biznesowych elementów jakościowych, niesłusznie nazywanych „miękkimi”.
Zapraszamy do lektury całości materiału!
Kliknij w obrazek, aby pobrać dokument.
W trakcie spotkania HR Influencers rozmawialiśmy o tym, że podstawą sukcesu firm jest dialog CEO i dyrektora HR, którzy wspólnie z zarządem i kluczowymi liderami definiują cele i sposoby ich realizacji. By wpływać na finalny efekt, dyrektor HR powinien pełnić rolę lidera, coacha i stratega, który jest facylitatorem procesów decyzyjnych.
Zapraszamy do lektury 4. White Paper i tym samym otwieramy dyskusję, w jaki sposób dyrektorzy HR i liderzy biznesu powinni współpracować na etapie planowania strategii, budowania zaangażowania, dzielenia się wiedzą i egzekwowania powstałego planu biznesowego.
0 komentarzy