Blog HRI

Zapanować nad lękiem

Zapanować nad lękiem

Gdyby ktoś powiedział mi w grudniu, co czeka nas w najbliższych tygodniach, to powiedziałabym: to niemożliwe. Skala epidemii - skutki dla funkcjonowania rodzin, firm, kraju – okazała się trudna do wyobrażenia. Jednak stało się – i warto teraz zadbać o to, aby...

czytaj dalej
Jak przenieść CSR na wyższy poziom?

Jak przenieść CSR na wyższy poziom?

Niemalże wszystkie firmy obecnie podejmują modne działania CSR. Tylko co leży u ich podstaw? Jak sprawić by działania CSR miały realny wpływ i sens? Jak komunikować odpowiedzialność biznesu jako ROI z inwestycji w promowane wartości zamiast płatnych działań...

czytaj dalej
Firma zaangażowana w człowieka – case study Banku BPH

Firma zaangażowana w człowieka – case study Banku BPH

O tym czym jest #FirmaZaangażowanawCzłowieka piszemy w najnowszym #TrendBookHRI. Co ten termin oznacza w praktyce? W poniższym artykule przedstawiam case study Banku BPH, który jest bardzo dobrym przykładem jak można przełożyć założenia teoretyczne na realizację w...

czytaj dalej
Budowanie zaufania na różnych poziomach przywództwa

Budowanie zaufania na różnych poziomach przywództwa

W tegorocznym #TrendBookHRI głównymi tematami przewodnimi są #ZaufaniewBiznesie i #AngażującyLider. Poniższy tekst poszerza ową publikację o perspektywę poziomów przywództwa, ponieważ w zależności od „poziomu zaawansowania lidera” może on w różny sposób budować i...

czytaj dalej
Czy i jak badać zaufanie?

Czy i jak badać zaufanie?

#ZaufaniewBiznesie i #AngażującyLider są głównymi zagadnieniami w tegorocznym #TrendBookHRI, który jest wynikiem współpracy praktyków biznesu i w którym piszemy o wartościach, ludziach i biznesie jako naczyniach powiązanych. Angażujący lider wie, jak ważne jest...

czytaj dalej

Odwiedź nas

Zaglądajcie na nasze kanały społecznościowe, gdzie znajdziecie
wszystkie najnowsze informacje o HRI i nasze publikacje.

Facebook

YouTube

LinkedIn

Share This