Kim jesteśmy?

Misją Założycieli HR Influencers jest budowanie społeczności, która skutecznie zadba o standardy oraz transfer najlepszych praktyk zarządzania ludźmi.

Od 2016 roku zapraszamy do nas liderów biznesu i praktyków HR zaangażowanych w kreowanie kultury organizacyjnej opartej na wartościach. Biznes, ludzie, wartości –  to hasło, które przyświeca nam od początku.

HR Influencers to opiniotwórcze środowisko i think tank, w którym definiujemy kompetencje strategicznego HR dla całego rynku. To również platforma wymiany doświadczeń, program mentoringowy, czyli osobiste relacje, bezcenne dla rozwoju zawodowego.

 

Założyciele

MAŁGORZATA BARTLER

MAŁGORZATA BARTLER

JOANNA BILECKA

JOANNA BILECKA

MAJA CHABIŃSKA-ROSSAKOWSKA

MAJA CHABIŃSKA-ROSSAKOWSKA

MARIOLA RAUDO

MARIOLA RAUDO

ELŻBIETA ROSIAK

ELŻBIETA ROSIAK

ANDRZEJ BORCZYK

ANDRZEJ BORCZYK

GRZEGORZ SKIBIŃSKI

GRZEGORZ SKIBIŃSKI

JOANNA MALINOWSKA-PARZYDŁO

JOANNA MALINOWSKA-PARZYDŁO

MAREK PARZYDŁO

MAREK PARZYDŁO

Dla kogo jest think tank HR Influencers?

3 STREFY BIZNESOWEGO WPŁYWU

HRI High Potentials (samodzielny menedżer, lider z wysokim potencjałem)

  • Potrzeba rozwijania własnego potencjału (High Potential) i zakresu wpływu
  • Ciekawość wobec świata i innych
  • Otwartość i szanowanie różnorodności
  • Energia i pozytywna postawa
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność
  • Potrzeba wymiany doświadczeń

Lider biznesu (zarządzający firmą, finansami, IT, marketingiem i sprzedażą)

  • Przywiązanie do wartości
  • Zarządzanie przez szacunek
  • Budowanie zaufania
  • Cechy HR Influencera

HRI Influencer (lider biznesu, odpowiedzialny za obszar HR)

  • Wywieranie dobrego wpływu (Influence)
  • Autentyczność i otwartość
  • Inicjowanie zmian wokół siebie
  • Odpowiedzialność za siebie
    i innych
  • Potrzeba dzielenia się doświadczeniem
  • Przywiązanie do wartości: współpraca i dzielenie się, jakość relacji, zaufanie, autentyczność, odpowiedzialna komunikacja, szacunek

Celebryta biznesowy (poza grupą docelową)

  • Brak gotowości do dzielenia się wiedzą
  • Wizerunek zamiast silnej marki
  • „Granie” na własne cele i skupianie się na sobie
  • Kreowanie okoliczności, aby zaistnieć w mediach
  • Przekonanie „To mnie powinni płacić za obecność”

Odwiedź nas

Zaglądajcie na nasze kanały społecznościowe, gdzie znajdziecie
wszystkie najnowsze informacje o HRI i nasze publikacje.

Facebook

YouTube

LinkedIn

Share This